Виховати учня! Всього два слова, але за ними цілеспрямована, невтомна, повсякденна, часом невидима праця. Сьогодні педагогічна наука висуває нові вимоги до вчителя, а саме — оволодіння ним діагностичними і дослідницькими уміннями. Він повинен уміти вивчати особистість учня, класний колектив, проводити діагностику ефективності створеної ним виховної системи, будь-якого позакласного заходу. Сучасний учитель повинен уміти бачити і формулювати проблеми, відбирати і застосовувати методи педагогічного дослідження, вивчати й узагальнювати передовий педагогічний досвід.
26 лютого 2015 року на базі Збаразької санаторної школи-інтернату відбувся практичний семінар за участю Киричука Валерія Олександровича - завідувача відділу проектування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України, доцента кафедри психології управління ЦІППО УМО НАПН України, кандидата педагогічних наук. Також були присутні: заступники директора з виховної роботи Колоднинського НВК, Зарудянської ЗОШ, Черниховелької ЗОШ, Стриївської ЗОШ, Збаразької ЗОШ №3 та заступники директора з навчально-виховної роботи Доброводівського ліцею та Вишнівецької ЗОШ, педагоги-організатори Залужанської ЗОШ та Збаразької ЗОШ №1.
Обговорювалися питання щодо проведення теоретико-практичних досліджень з питань створення умов, в яких учні не тільки продуктивно і раціонально оволодіють знаннями, усвідомлять їх, а й набудуть необхідних навичок і вмінь застосовувати їх на практиці в нових соціальних ситуаціях, розвинуть свої здібності, реалізують свій творчий потенціал.
|